Dažu skolēnu atsauksmes pēc nodarbības, atbildot uz jautājumiem: Ko Tu šodien iemācījies, uzzināji, saprati? Kas Tev patika? Ko Tu gribētu vēl? :
* “Man vislabāk patika spēle “Laika mašīna”. Bija interesanti iedomāties profesiju, kurā es darbošos pēc 5 un 10 gadiem. Satiekoties ar saviem klasesbiedriem salidojumā (bijām sadalīti grupās), man bija jāstāsta, kāpēc es izvēlējos tieši to profesiju, kādu rakstura īpašību man šī profesija pilnveidojusi un ko es esmu iemācījies šajā profesijā. Mani grupas biedri bija feini, stāstījumi bija gan nopietni, gan smieklīgi.”
*”Es iemācījos ļoti daudzas profesijas, dažas pat nezināju, ka tādas ir. Gribētu vēl tādu nodarbību.”
* “Patika strādāt grupās.”
* “Vērtīga bija spēle, kur bija jāizvēlas sava profesija, tad jāatzīmē rakstura/personības īpašības, kuras piemīt manas profesijas pārstāvim un jāatbild uz jautājumiem, kas man pa solīšiem ir jādara, lai es sasniegtu iecerēto. Grūti bija izvēlēties 1 profesiju, es izvēlējos 2 – skolotājas un veterinārārsta profesiju.”
* “Es uzzināju, kāds tips esmu. Ļoti patika grupu darbi. Es gribētu gūt vēl lielāku pārliecību, ka mana izvēlētā profesija ir pareizā.”
* “Uzzināju, ka, tikai kārtīgi iepazīstot sevi, var atrast savu profesiju.Ir daudz jāmācās, lai atrastu īsto savas dzīves aicinājumu. Man patika spēles.”
* “Uzzināju, kāda profesiju joma man būtu visatbilstošākā. Esmu sociālais tips”.
* “Man patika, kā nodarbības vadītājas vadīja spēles. Nepatika, ka blakussēdētāji traucēja.”
* “Iemācījos daudz jauna. Patika, ka varēju iepazīt dažādas profesijas. Gribētu redzēt dzīvē, kā strādā manas izvēlētās profesijas pārstāvis.”
Biedrības „Dzīves kvalitātes studija „FunA”” izaugsmes treneres Ineses Matvejevas-Gērenas atziņa pēc nodarbības un iepazīšanās ar skolēnu atbildēm: “Katrs spēles dalībnieks no nodarbības paņem tik, cik viņš tajā brīdī ir spējīgs paņemt, jo katrs dalībnieks iesaistās darbojoties šeit un tagad. Noteikti pienāks tāds brīdis, kad iegūtās zināšanas noderēs. Paldies par spēli!”
Pedagogs karjeras konsultants Jolanta Pabērza.